Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 21. juni 2010

I dag blåser det...


...såpass mye at jeg måtte holde på kortet da jeg skulle ta bilde av det...*ler*...
Den morsomme frosken er fra Penny Black, og teksten er fra Hero Arts. Mønster papiret er fraMy Minds Eye og Bazzill.
Hero Arts har et stort stempel med skyer....ja, det står høyt på ønskelisten min...*smiler*..så vi får se om det blir kjøpt inn iløped av sommeren!
Som dere ser, er det fint vær hos meg...og middagen skal spises ute på plenen i dag! Det er sommer det...
God ettermiddag til alle sammen!
:O)

9 kommentarer:

Guro sa...

For et herlig glad kort du har laget :-)
Ha en super uke!
Klem Guro

Moski sa...

Kjempefint kort. Liker veldig godt mønsterpapiret med skyene på og stempelet med den hoppende glade frosken. Ha en fin kveld i solen!

Kort og Søm sa...

Takk!! :O)
Det er så deilig med sol!
Ha en fin kveld,
begge to :O)

Lappeline ♥ sa...

Deilig når sommeren er her det må bare nytes.Korte var kjempe fint

Ha en fin kveld

Klem

Riet sa...

What a gorgeous card Fredrikke.

Hugs Riet.xx

Barbros lille atelier sa...

Morsomt og flott kort du har laget! Du er kjempeflink! Herlig med sommer!!

Klem

Anette sa...

Nydelig kort Fredrikke! Superflotte sterke farger og den frosken var kjempestilig!

himlaverket sa...

Jätteläckert kort...
Like a lot ;)

h.espe sa...

Nydelig kort du har laget :o)

Ønsker deg strålende flotte sommerdager!

Klem fra Hildegunn