Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 3. juni 2010

4*4 inch kort!







God ettermiddag.... :O)
Jeg har tidligere vist dere noen eksemplarer av disse enkle kortene som måler 4*4 inch. (ca 10, 1*10,1 cm)
Nå har flere kunder ytret ønske om disse småkortene, som er et fint alternativ til kortene i postkortformat som man kjøper i leketøysbutikkene. Disse selger jeg uten konvolutt, da sparer man miljøet og litt penger...for konvolutten rives jo bare av og trengs ikke i en barnebursdag. (Etter min mening :O)
Men nå var det også noen som ønsket seg denne typen kort til voksne, og det er jo så mye fint papir å velge mellom...så det var ikke noe problem! Jeg har laget en hel del, så det er litt (mye) å velge mellom...mange flere enn på bilde.
Ønsker noen å kjøpe koster de 20 kr per stk, de ligger i en plastkonvolutt som beskytter kortet under lagring. Og ønsker man konvolutt når man gir bort kortet kan jo denne brukes til det formålet!
Som dere kan se på det nederste bilde har jeg tatt i bruk det personlige stempelet mitt! Super fornøyd er jeg, og jeg kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke har kjøpt meg det før...*ler*...
Håper alle nyter finværet,
og får en god kveld!
:O)

14 kommentarer:

Rasofiel sa...

Disse var hærlige Fredrikke ♥ Nå ble jeg inspirert til å titte i *mønsterpapir-reste-kassa-mi* :D

Kort og Søm sa...

Takk! :O)
Ja, det er en super måte å få brukt opp restepapir på!

Nita sa...

Kjempe fine kort, må si jeg missunner deg den gode egenskapen du har til å skape så fine ting av papir :o)
Og det stempelet var jo bare dødskult!!! :o)

Ha en strålende helg!

klem

Veronica sa...

Nydelige kort!! Flotte farger!:)

Ragnhild sa...

Kjempefine og fargerike kort!

Kort og Søm sa...

Takk! :O)

Det var hyggelig skrevet Nita! :O)

ralfefarfars paradis sa...

Så fine de ble- veldig greit med kort i små format også;) Ønsker deg ei riktig fin helg!

Sparkle and Flourish sa...

What a great idea! I love those little cards!

Hugs Judy xx

Julie sa...

:o)

Kjempefine kort.. liker selv de små og kjekke kortene, men finner ikke de konvoluttene noe sted? Hvor har du kjøpt de??? :o)

Utrolig mye fint papir du har .. :o)

Julieklem

Kort og Søm sa...

Hei Julie!
Jeg bestiller de fra et firma som heter Scrapbookengros.

Klem :O)

Julie sa...

Hmm..men der må ma ha organisasjonsnr etc...:o( du vet ikke om et annet sted vel? :o)

julie

Kort og Søm sa...

Nei desverre Julie, har ikke sette de til salgs noen annet sted. Men finner jeg de et annet sted skal jeg si i fra! :O)

Moski sa...

Så enkelt og så fint!

Lisbet sa...

Små kortene dine er bare skikkelig lekre og med så mye flott mønsterpapir er det jo lett og få de så lekre også. Fortsett og kose dg med å lage slike.